Dostawa w całej Polsce:
Dniem dostawy są zwykle wtorek – piątek każdego tygodnia do wyboru w koszyku (w przypadku Świąt pierwszy poprzedzający dzień roboczy).
Zamówienia złożone w sklepie do środy do godziny 24:00 są skompletowane i wysyłane już następnego dnia roboczego.
Zamówienia złożone w czwartek i piątek są wysyłane w poniedziałek.
Dostawa do Państwa odbędzie się w kolejnym dniu roboczym (pojutrze) przez InPost i DPD.
Koszt dostawy:
Za Dostawy pod wskazany adres są doliczane następujące opłaty:
- Kurier: Zamówienie do 399 zł – koszt dostawy 30 zł
- Kurier: Płatność za pobraniem – koszt dostawy 35 zł
- Kurier: Zamówienie powyżej 400 zł – bezpłatna dostawa
- Dostawa z Gospodarstwa: Zamówienie do 399 zł – koszt dostawy 15 zł
- Dostawa z Gospodarstwa: Zamówienie powyżej 400 zł – bezpłatna dostawa
Formy płatności:
Udostępniamy następujące formy płatności:
- Szybkie płatności internetowe – Przelewy24.pl
- BLIK – przelew online
- Za pobraniem – płatność gotówką przy odbiorze zamówienia
Reklamacje i zwroty:
W przypadku stwierdzanie wady jakościowej lub niezgodności z opisem zakupionego towaru po jego odebraniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zgodnie z pkt 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży Regulaminu Sklepu Klient może odstąpić od Umowy. W tym celu należy wyplenić formularz elektroniczny znajdujący się na stronie Kontakt
- W kolejnej wiadomości e-mail na adres sklep@produktyzfarmy.pl prosimy przesłać zdjęcia uzasadniające reklamację.
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów. Po zgłoszeniu reklamacji i zrobieniu zdjęć prosimy o utylizację towarów we własnym zakresie.
- W ciągu 14 dni od otrzymania Zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@produktyzfarmy.pl lub telefonicznie: 692-208-872. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.